14-04-09

Misleidende insinuaties in kranten!

Op 14 april hebt u ongetwijfeld ook in uw krant kunnen lezen dat Noord-Franse skinheads waren afgezakt naar het West-Vlaamse Dadizele om daar de boel op stelten te zetten, alles kort en klein te slaan en auto’s in brand te steken.

Wat blijkt nu?
Philip De Man kwam tot de ontdekking dat het ging om Noord-Afrikaanse relschoppers.

Een kijker van de regionale zender WTV windt er alvast geen doekjes om:
"Graag correcte informatie aub!!! De rellen waren op 100 meter van mijn deur en ik heb er moeten doorrijden toen ik van het voetbal kwam. Skinheads totaal niet gezien maar wel een paar honderd van dat noordafrikaans krapuul van net over de grens".

KLIK HIER – focus-wtv-amokmakers

Dat de kranten het woord ‘skinheads’ gebruiken is zeer misleidend en we weten allemaal met welke bedoeling ze deze insinuaties de wereld insturen. Vandaag zou Filip De Man de minister van binnenlandse zaken daarover interpelleren.

11:44 Gepost door Janice Laureyssens in Algemeen | Permalink |  Facebook |

Commentaren

Blijkbaar voelt u zich geroepen skinheads te verdedigen.

Gepost door: | 14-04-09

OK naamloze jij voelt zich blijkbaar geroepen om de Noord Afrikanen te verdedigen...maar wees gerust ,ik twijfel er niet aan dat die Noord Afrikaanse "jongeren" diepgelovige "moslims" zijn
(als het hun past ) die na wat vandalisme en dergelijke zich vol devotie zich met de kont in de lucht wenden tot Mekka om Allah te eren...zoals hun Taliban broeders na een dag vol "smeerlapperij" ... Ik heb nog niet gehoord van "skinheads" die bv een buschauffeur doodsloegen enz enz ... Ik vindt uwe rode en groene troep veel erger dan alle skinheads samen

Gepost door: Rene | 14-04-09

Beste, Ik verdedig niemand. Ik constateer enkel.
Ik weet niet welke frustraties of gebeurtenissen uw schrijven veroorzaken maar ze lijken me hier allerminst relevant.

Gepost door: | 14-04-09

Skinheads slaan man in ziekenhuis (2006)
ROESELARE - In het Sint-Sebastiaanspark in het Roeselaarse stadscentrum takelden twee jonge skinheads de twintigjarige S. E. zwaar toe. De Harelbekenaar kende blijkbaar zijn twee belagers. De aanleiding voor de stevige vechtpartij was een geleende trui die hij niet zou hebben teruggegeven aan het duo. Een vrouw die aan de overkant van het water op wandel was met haar hondje hoorde het kabaal. Ze alarmeerde omstreeks 22.30 uur de lokale politie die zonder grote problemen de vechtersbazen inrekende.

In het tumult gebruikten de skinheads geen wapens, maar ze sloegen en schopten hun slachtoffer bijzonder hard. S. E. werd met zware verwondingen weggevoerd naar het ziekenhuis. Men vreesde even voor zijn leven, maar de Harelbekenaar is ondertussen aan de beterhand.

De Kortrijkse onderzoeksrechter heeft gisteren beide skinheads uit Roeselare aangehouden. Het gaat om de 18-jarige S. F. en de 23-jarige K. V. De twee kwamen vroeger al in contact met gerecht en politie voor zinloos geweld

als we dus de lijn doortrekken zouden dat toen ook wel eens noord-afrikanen kunnen geweest zijn aangezien de poco's nogal eens kaalgeschorenen als skinheads bestempelen zonder acht te geven op hun kleurtje ! of misschien blind voor andere kleur dan wit, dat kan ook !

Gepost door: jos | 14-04-09

acht woordjes zijn voor mij echt niet voldoende voor een juiste conclusie,nu weten we al iets meer je "constateert" enkel maar...maar ik blijf nog steeds met de vraag zitten ,waarom denk je dat Janice zich geroepen voelt om de "skinheads" te verdedigen ? dat is al een deel van mijn frustratie.

Gepost door: Rene | 14-04-09

Tss, de VB-propagandamachine draait weer op volle toeren. Nu zitten ze niet enkel op HLN.be, maar trekken ze ook naar de sites van Roularta. 1 Anonieme reactie is blijkbaar al genoeg om de berichtgeving van alle Belgische media te verwerpen. Sterk bezig, VB. Maar wederom zal enkel het domme karretjesvolk jullie geloven, vrees ik (voor jullie).

Gepost door: 1MT | 14-04-09

Wij hopen dat op 7 juni uw gezondheid u niet in de steek laat 1MT . Zeg nog dat wij niet verdraagzaam zijn.

Gepost door: MT2 | 14-04-09

Het bordeel binnen ldd zal alleen maar groter worden. Dat krijg je als een partij die alleen maar bestaat uit overlopers, gemankeerde acteurs en gefrustreerde universiteitsprofessoren succes dreigt te hebben. Ze vechten elkaar de tent uit, deze plechtige communicanten van macht na een verloren leven. Stel dat er nog enkele ministerportefeuilles in het mandje van de verzuring zouden liggen- alles wat bij ldd armen en benen heeft, zal gebroken worden. Inclusief schedelbreuk. Hollanditis op zijn LPF's. De zelfverklaarde democratie jmdd wil, na de maagdenoorlog, zelf de lijsten samenstellen. Wie dan nog misnoegd is vliegt eruit ! Linea recta de woestijn in. Mooi! Maar wat zou ldd nog zijn met aftrek van misnoegdheid? Meer dan een bingoavond voor zwakzinnigen ?? Zelf is dd gebouwd op eeuwige misnoegdheid. Neem hem het foeteren af en je houdt een inhalige middenstander over, zo grijs en grauw dat hij glimlachrondjes moet geven in het dodenrijk Benidorm. Thuis in oostende wil niemand nog weten van zijn bestaan. Zelfs duivenmelkers - dat curiosum van tolerantie- niet !
Zou dd ooit gehoord hebben van verzoening? van common sense? Van fragiel minderheidsdenken. Niet in dit ondermaanse ! Jm kan alleen per mokerslag en per houdgreep leven. Democratie van de wurggreep. Mag. Maar politiek is toch van een ander soort lijflustigheid dan een sportschool in de vroegere ddr. Zijn extreem liberaal getoeter ten spijt kan ik dd niet anders zien dan als afstands oostblokgeboefte. ( en nu komt de kers op de taart! hij leest vast angeltjes)!!!
Een krant die zichzelf respekteert, weegt niet op het stemgedrag van zijn lezers. Dus, lieve lezer: stem rustig voor ldd. Wat je dan krijgt aan de macht ?? Een gesticht!! Met een laatste keuze tussen diarree en constipatie ! Zelfs niet als de geweldige akteur deruwe, als hark in smoking, met anne de batzelier een tango komt dansen !



@ Hugo Camps - de Morgen

Gepost door: hugo kamp | 14-04-09

@1MT Typisch herrenvolkstaal die getuigt dat links alle voeling met haar originele aanhang verloren heeft, deze krijgen dan ook de naam van klootjesvolk, plebs en zoals nu karretjesvolk.
Maar je hebt gelijk MT1, het overgrote deel van de bevolking weet werkelijk niet welk drama zich economisch en dus maatschappelijk afspeelt, zij krijgen geen informatie. Informatie van de gesubsidieerde media die jij zo hoog inschat.Dit komt door desinteresse, afkeer en/of moedeloosheid, maar feit is dat zij door de stemplicht mee bepalen wie ons naar de slachtbank zal voeren. De weldenkende en bewuste kiezers onder ons worden ook moedeloos doordat het telkenmale dezelfden zijn die de politieke agenda bepalen , verkiezingen verliezen of winnen.
Je rijft mee in de vleespotten, dat kan niet anders, eerlijkheid en fatsoen tegenover dat laag volkje is anders.
Kennelijk houdt het gelijkheidsstreven een radicale afschaffing van culturele en intellectuele diversiteit in. Zal ik je in het vervolg met meester aanspreken?
Toch is het tijd dat je uit je cocon van mei 68 wringt, links heeft haar taak volbracht, totaal nutteloos geworden, er zijn geen onderdrukte waaaarkmensen meer, wat overblijft van links is een elite die mekaar naar de mond spreekt. Ons, het karretjesvolk wordt solidariteit gevraagd en wettelijk verplicht met alle soorten marginale aspecten in de samenleving gaande van immigratie, steun aan een potverterend landsgedeelte, het koningshuis enz.,maar de politieke kaste en jij als nuttige idioot doen maar verder alsof er niets aan de hand is, demoniseren is zowaar het handelsmerk van links.
Ik heb haar op mijn hoofd, ik ben blank en doe een economische verantwoorde job, echt werk dus, benieuwd in welk vakje je mij nu zal zetten in je antwoord.

Gepost door: Stradi | 14-04-09

Wie beweert dat ik skinheads verdedig??? Daaraan merk je maar weer eens hoe erg het gesteld is met de linkse intelligentie!! Er kan blijkbaar nog niet eens gelezen worden wat er staat.

Integendeel, ik vind skinheads even verwerpelijk als amokmakende Noord-Afrikanen. Daar gaat mijn schrijven trouwens niet om, maar om wat de kranten suggereren, wetende dat ze het Vlaams Belang maar wat graag over dezelfde kam scheren als skinheads en ander tuig.

Als ik dan even héééél duidelijk mag zijn...de kranten wilden suggereren dat het extreem-rechtse jongeren waren. En als men weet dat ze extreem rechts in de hoek van het Vlaams Belang duwen dan is de boodschap die van de kranten uitgaat wel héél duidelijk.

Het zal misschien als een donderslag bij heldere hemel komen, maar het Vlaams Belang distantieert zich van zowel rechtse skinheads als van linkse boneheads en alle andere lege koppen.

Gepost door: Janice | 14-04-09

Kletskoppen Als ik noodgedwongen in mijn geboortestad 'A' moet zijn zie ik anders genoeg van die allochtone kletskoppekes rondlopen. De pc-pers rekent er waarchijnlijk op dat Jan Publiek onmiddellijk een beeld van 'extreem-rechts' of blanke neo-nazis aan het geestesoog ziet voorbijgaan.

Gepost door: Metten | 14-04-09

mevrouw laureyssens, U beslist blijkbaar wat de kranten suggereren.
En als u met "linkse intelligentie" mij viseert, dan vraag ik me af waarop u zich baseert om me in die hoek te duwen.

Gepost door: | 14-04-09

Uw domme opmerkingen misschien?

Bovendien beslis niet 'ik' wat de kranten suggereren, maar stel ik gewoon vast dat ze het doen.

Gepost door: Janice | 14-04-09

U stelt enkel vast wat u denkt dat er gesuggereerd wordt.
Ik lees in het artikel geen letter over 'linksen' of 'rechtsen', laat staan over vlaamsbelangers. Iemand beweert hier trouwens dat allochtone jongeren zich meer en meer zelf die skinhead-look aanmeten. Wat suggereert men dan eigenlijk in dit artikel?
Volgens u bestaat de maatschappij uit linksen en rechtsen. Ik weiger me noch in het ene noch in het andere kamp te plaatsen.
U vervalt in uitersten doordat u het zwartwit (of links rechts) denken niet kan doorbreken.
Uw laatste reactie is van een ongekende grofheid en voor iemand die ervan uitgaat ooit het volk te vertegenwoordigen ongezien.

Gepost door: | 14-04-09

De grofheid begon al toen u schreef dat ik skinheads verdedigde.

Hoe is het mogelijk dat u schrijft 'U stelt enkel vast wat u denkt dat er gesuggereerd wordt' als het overduidelijk is dat de verwijzing naar skinheads niets aan de verbeelding overlaat. Daarvoor hoeft men niet eens zwart/wit te denken, het is doodgewoon een nuchtere vaststelling dat het hier om de perceptie gaat naar de lezers toe.

En dan mag u voor mijn part een polemiek opstarten van 100 bladzijden, ik blijf bij mijn standpunt.

Uw laatste zin is echt ongelooflijk. Terwijl u zich wentelt in uw anonimiteit, verkeerde conclusies trekt en een arrogante aanval lanceert over wat ik schreef, waaruit blijkt dat u niet eens begrijpt waarover het gaat, dat vind ik pas getuigen van een ongekende grofheid.

Gepost door: Janice | 14-04-09

Jongeren Als het moslims zijn spreekt men omfloerst van 'jongeren', waarom niet bij skinheads?

Gepost door: Wannes | 14-04-09

Philip Apropos waarom PHILIP De Man? We zijn hier toch niet bij De Morgen? Zijn webstek luidt immers:

Gepost door: Wannes | 14-04-09

Wanneer ik uw argumenten lees begint het me bijna duidelijk te worden waarom een bepaalde linkse kliek het cordon afriep.
Gelukkig zijn er Vlaamsgezinden (zelfs vlaamsbelangers) die meer tekenen van intelligentie vertonen.
Tot hier mijn korte tussenkomsten op deze blog, ik wens u nog veel gewentel in uw eigen gelijk toe. Het binaire model is niet toepasbaar op de mens, weet u, dingen zijn complexer en genuanceerder dan u ze voorstelt

Gepost door: | 14-04-09

@Onbekend @Onbekend

Het is niet Janice die suggereert maar wel uzelf met uw opmerking
"Blijkbaar voelt u zich geroepen skinheads te verdedigen."

Het is een suggestie die op niets is gebaseerd, en u ontwijkt de essentie van deze dialoog/discussie. Namelijk de bewuste of onbewuste foutieve berichtgeving.

Enkele weken geleden hebben we u niet gehoord toen de onschendbaarheid van Van Hecke werd opgeheven voor een artikel dat zogezegd ook foutief was van het VB in een gemeente. Alhoewel men in belgie de uitgever niet kan vervolgen indien de auteur is bekend EN het VB zelf onmiddellijk een rechtzetting heeft gepubliceerd moet Van Hecke dus zijn 'hangen'. Nochtans heeft men niet gelogen, want niemand weerlegde de berichtgeving, dat kon men ook niet omdat ze minderjarig waren.

Nu dat BELGA met een, blijkbaar foutief, bericht afkomt begint u over het veredigen van skinheads.

Ofwel bent u totaal gestoord ofwel bent u bewust deze discussie aan het saboteren. Maakt niets uit, wat telt is dat u het bewijs bent dat voor elke politieke partij er wel een paar idioten rondlopen.

Nog iets, skinheads zijn NIET PER DEFINITIE RECHTS. Vandaag zijn er zowel extreem linkse skinheads als extreem rechtse skinheads. Jawel skinheads die voor migranten zijn en tegen extreem rechts....ongelooflijk niet.

Maar goed dat zal wel iets te veel zijn om met uw kleine verstand te verwerken.

Skinheads Against Racial Prejudice
http://www.sharpskins.co.uk/

http://www.dschointventschr.ch/dv/pdf/skinhead_press_kit_2004_e.pdf


Nog even dit
"Gelukkig zijn er Vlaamsgezinden (zelfs vlaamsbelangers) die meer tekenen van intelligentie vertonen. "

Het is in ieder geval te hopen dat ze intelectueel eerlijker zijn dan uzelf.... daar twijfel ik echter niet aan.

Gepost door: Den Amerikaan | 14-04-09

"Nog iets, skinheads zijn NIET PER DEFINITIE RECHTS. Vandaag zijn er zowel extreem linkse skinheads als extreem rechtse skinheads. Jawel skinheads die voor migranten zijn en tegen extreem rechts....ongelooflijk niet. "


Dit heeft u geschreven toch, 'DEN' Amerikaan? (rare voornaam trouwens)
Wel, herlees dan nu het artikel van mevrouw Laureyssens.
Wie weet gaat er dan ergens wel een lichtje branden in die ongelooflijk grote klomp grijze massa waarover u blijkbaar beschikt.

Gepost door: | 14-04-09

Dat klopt niet. Links noemen ze zich 'boneheads' en rechts noemen ze zich 'skinheads'.

Bovendien is het geen vergissing van de media, want het gaat vooral om de perceptie. Zeer handig zo net voor de verkiezingen.

En inderdaad, anonieme, herlees het nog maar eens. Misschien begrijp je het dan.

Gepost door: Janice | 15-04-09

@Janice Janice, ik zeg dit niet gemakkelijk, maar sommige mensen zijn gewoon zo blind dat ze het nooit zullen snappen en daar kan je doodeenvoudig een discussie mee aangaan.

Mensen die het onderwerp eigenlijk vermijden bevestigen onbewust de essentie van wat je schrijft.


Gepost door: Den Amerikaan | 15-04-09

@janice schitterend voorbeeld van het hokjesdenken.

@Den Amerikaan
Open eerst uw geest, dan pas uw mond.
(eigenaardige redenering trouwens, herlees maar even uw bijdrage)

Gepost door: | 15-04-09

domme karretjesvolk ?? 1MT zijn jullie dan die straffe gasten ??

"Den Amerikaan" kan dan wel een rare voornaam zijn ,maar hij heeft tenminste een "naam"
en die opmerking "open eerst uw geest,dan pas uw mond ,dat is zeker niet bij jou van toepassing ...gij opent wel uw mond maar uw "geest" is ver te zoeken

Gepost door: Rene | 15-04-09

@Ano Niem "Den" komt van "De" en is dus geen voornaam... Den Amerikaan is uiteraard gewoon een alias.

Vreemd dat zo een intellectueel zoals Ano-Niem dat niet heeft gezien.

BTW foutje in mijn vorige bijdrage :
"daar kan je doodeenvoudig een discussie mee aangaan."

moest zijn

"daar kan je doodeenvoudig GEEN discussie mee aangaan. "

De slimmen hadden het wel door zeker...

Nu heb je nog altijd niet geantwoord op de essentie van het onderwerp, maar ik denk niet dat we dat ooit zullen krijgen.

Gepost door: Den Amerikaan | 15-04-09

typisch dat u geen ironie herkent.
Jullie zijn echt wel hopeloos.

Gepost door: | 15-04-09

olalala die anoniem is er wel 1tje hé! Gene makkelijke! Ik krijg medelij met onzen amerikaan!Allez wannes numero uno, zegt gij eens iets, want die naamlooze is ier wel dat debat aan het winnenhé!

Gepost door: wannes2 | 15-04-09

olé Wat is het leuk om onder verschillende namen te posten: het kost niets, het is niet detecteerbaar, en je intimideert er je tegenstander mateloos mee.

Gepost door: wannes3 | 15-04-09

Typisch voor de volgelingen van de linkse islampooierspartijen Spa en consoorten om hysterisch te worden als het gemanipuleer van de rooie regimezender bloot gelegd wordt en de crapuleusiteit van hun islamitich kiesvee weeral aan het licht komt.Ze moeten zo stilaan radeloos worden om het feit dat de gemiddelde Vlaming zich niet langer laat inpakken door hun verrijkingszgezever.

Gepost door: Verrek! | 15-04-09

Bedenkelijk Uw ironie is dan ook van een bedenkelijk nivo, Naamloze. Van iemand die zichzelf Den Dikke noemt, zeg je ook niet dat hij een rare voornaam heeft, van iemand die zich Den Johnson noemt, wel. Heb je hem?

Gepost door: Wannes | 15-04-09

Goed zo wannes! Give it to im baby, aha, aha! ;-))

Alle linkse denkers zijn dikke wenkers!!;-))

ps: die wannes3 ben ik niet hoor!

Gepost door: wannes2 | 15-04-09

Natuurlijk wel Ano Niem Al uw bijdragen Ano Niem waren dan ook erg ironisch, ik moet er altijd bij glimlachen...

Gepost door: Den Amerikaan | 15-04-09

ontwaakt "gemanipuleerden" der aarde toch plezant te beseffen dat onze "andersdenkenden" het Janice-blog lezen en daarbij serieus wat "bonen vreten" ..af en toe komt er eentje bovendrijven met een beetje tekst,geen reactie op het onderwerp, maar gewoon wat gal spuwen,de ene op een boerse of 1MP manier , anderen... of "hij die geen naam heeft" (klinkt erg bijbels) doen een intellectuele poging om meer indruk te maken (hela ,ik ben de eerste den beste niet !!) geen probleem ! tenslotte zijn wij maar racistische onverdraagzame haatzaaiers ,vogelvrij verklaart door de correcten die overlopen van verdraagzaamheid en menslievendheid.

Maar over twee punten moeten wij het toch allemaal roerend eens zijn, samen met rode Willox (ge weet wel die clown musical van St Niklaas) en de groene Mie Katoen aanbidders..... "heel" dat reizend Allah-circus heeft wereldwijd al meer miserie gebracht dan plezier ,laat staan verrijking...en .. de integratie is een totale mislukking geworden,nietwaar andersvoelenden ....dat klopt toch als een "zwerende vinger" ....inderdaad ze gaan niet terug , we blijven ermee zitten ,hoe zou je zelf zijn ...ziekenkas ,dop, steun ,OCMW ..in hun thuislanden lopen ze terug achter hun geiten en ezels inplaats van een BMW of Mercedes ' kunnen ze geen groot bakkes opzetten en het produceren van "kindjes" brengt niks op !!

Integratie?? lieve anderdenkenden...ga eens zwemmen in de Veldstraat te Antwerpen maar lees eerst het laatste berichtje op het blog van Bart Debie...of ga komende zomer met vrouwtje en kindjes eens op recreatie naar de "rode ster" te Sint Niklaas ..waar je die lieve bruine "toontjes" kunt bewonderen...doen he ! je VB partij-kaart ligt al klaar.

deze tekst wordt vriendelijk
opgedragen aan 1MP... "hij die geen naam heeft" en alle steeds maar grens verleggende naastenliefhebbers

Gepost door: Rene | 15-04-09

Blogs Is er nu nog altijd geen nieuws over de ware aard van die skinheads? Want het voorval wordt al besproken op buitenlandse blogs, maar vreemd genoeg niet in buitenlandse kranten. En die zijn er nochtans altijd als de kippen bij als het om extreemrechtse wandaden gaat.

Heb eens de moeite gedaan om alle posts te lezen ivm de zgz ironie van Naamloze. Ze is er wel, moet ik nu toegeven, maar ze is toch wat vergezocht en daardoor wat vreemd.

Gepost door: Wannes | 15-04-09

Wel Rene en consoorten, als julie dan écht te dom zijn om de essentie van de zaak te snappen (vooral die rene praat voortdurend naast de kwestie--iets wat hij nochtans anderen verwijt) hier is ze (ik probeer een voor jullie begrijpelijke taal te hanteren):
In de dagelijkse kranten die ik lees zie ik nog weinig positieve artikels over de politiek. Integendeel, elke dag worden politiekers en partijen te kijk gezet, in de grond geboord, beschimpt of beledigd. Denk aan Leterme, Van Rompuy, De Crem, De Gucht, Dewael, Van Mechelen, Janssens, Reynders, Di Rupo en andere Temsamani’ s.
Maar blijkbaar zien jullie dit niet. Neen, jullie oogkleppen laten jullie enkel toe bepaalde artikels op te merken die ‘wel eens iets negatief zouden kunnen suggereren’ over het Vlaams belang. En dan is het land te klein. (of te groot ;-)) Als jullie jezelf herkennen in skinheads, sorry, dit is JULLIE probleem.Maar beweer niet dat men enkel negatief bericht over VB. Als je dat wél doet lees je ofwel geen kranten (met uitzondering van het pallieterke) ofwel lees je ze met een fel gekleurde (maar overwegend bruine) bril. Links is failliet, maar als het gebazel en gemiereneuk op deze blog ‘rechts’ moet voorstellen dan pas ik ook daarvoor.

Gepost door: | 15-04-09

Universeel Dit is geen belgisch fenomeen, , het is in ieder europees land hetzelfde. Overal worden machthebbers (terecht) te kakken gezet en krijgen conservatieve (extreemrechtse in Newspeak) partijen de wind vanachter. Lees maar eens wat hollandse of duitse blogs, en vooral, waar de ommekeer gaat starten: de bnp-webstek in Engeland.

Gepost door: Wannes | 16-04-09

dju! die anneke noniem zet julie voor deze zaak hier toch even schaakmat hoor of ben ik verkeerd ?
Of is het hier geen schaalkwedstrijd? ;-))

Gepost door: wannes2 | 17-04-09

Niets van Wannes2, maar zoals ik al eerder zei heb ik geen zin in een polemiek zonder toegevoegde waarde.

Dus laten we hier maar bij houden.

Gepost door: Janice | 17-04-09

Failliet? Links is helemaal niet failliet, andere partijen, vooral de vroeger centrumrechtse vld hebben de linkse punten overgenomen.

Bovendien is de supranationale onverkozen eu-machinerie extreemlinks, en die bepalen de bulk vd wetten.

Neem nu de poolse gastarbeiders in engeland en holland. Voor iedereen was het een goede zaak in tijden van hoogconjunctuur: de bazen hadden goedkope en vele werkkrachten ter beschikking, de polen verdienden in hun ogen een fortuin. Nu er geen werk meer is voor velen, gaan ze niet gewoon terug naar huis zoals we vroeger ook al dachten vd islamitische gastarbeiders, neen, de linkse eu-intelligentia hebben dit probleem jaren geleden al voorzien en gestipuleerd dat niemand op basis van om het even wat mag gediscrimineerd worden. Die polen hebben dus evenveel recht als de autochtone bevolking op dop en ocmw! Waarom zouden ze teruggaan? En zo wordt langzaam maar zeker de linkse europese droom van een Verenigde Staten van Europa waar: in ieder land een zo groot mogelijke mix van volkeren, rassen, culturen, talen en religies creeren, zodat het nationaal identiteitsgevoel verdwijnt, en niemand nog zin heeft om voor zo'n vaderland te vechten.

Gepost door: Wannes | 17-04-09

of te werken;

Gepost door: Janice | 17-04-09

De commentaren zijn gesloten.